A SEED Alapítvány Online Vállalkozói Fórumának keretében új sorozatot indítottunk. 3 hetente mindig más munkakörök kapcsán mutatjuk be az ingyenesen vagy olcsón elérhető és gyorsan alkalmazható MI megoldásokat. Második alkalmunkon az ügyfélszolgálat-virtuális asszisztencia témakörben az alábbi kérdésekre kapunk választ:
- Mit csinál egy virtuális asszisztens a gyakorlatban és hogy reagál az MI fejlődésére?
- Milyen virtuális asszisztens fejleszthető a ChatGPT-ben?
- Milyen, cégre szabható chatbot-ok fejleszthetők?
Miért aktuális a téma?
Gyulay Tibor erről írt egy év eleji cikkében: „Az MI új távlatokat nyit. Sok, részben jogos félelem kapcsolódik az MI rohamos térhódításához. Mivel azonban olyan előnyökkel jár az adat és információfeldolgozásban, hogy nem megkerülhető tényező a tudásgazdálkodásban, nincs más választásunk, használnunk kell!
Találkozhatunk néhány olyan vízióval, amik ma igencsak futurisztikusnak tűnnek, pedig…
- A „munkatárs nélküli vállalkozás” elképzelés 3 fős cégekről beszél, ahol a tulajdonosok elképzeléseit a „gép” (vagyis a mesterséges intelligencia) valósítja meg.
- Egy nemzetközi konferencián már felvázolták az oktató nélküli egyetem vízióját. Itt a tanagyag összeállításától, az oktatáson át az adminisztrációig minden az AI végez. Elképzelhetjük, hogy egy ilyen intézmény micsoda költség-előnnyel indul a versenyben.
Kiket várunk?
Mindenkit, aki érdeklődik a széles kör számára elérhető és hasznosítható MI megoldások iránt.
Helyszín, időpont
Zoom, 2024. október 22., kedd 17.30-19.00
A belépéshez szükséges linket röviddel a regisztrációt követően küldjük minden jelentkezőnek.
Regisztráció
A részvétel ingyenes, ugyanakkor regisztrációhoz kötött. Regisztrálj most díjmentesen az eseményre a SEED Alapítvány honlapján!
Jelentkezési határidő: 2024. október 22., kedd, 12:00
Programterv
Részletek hamarosan.
Előadók
- Gál Melinda, virtuális asszisztens, profiasszisztens.hu
- Kiss-Vincze Róbert, vezető szoftverfejlesztő, Precognox Informatikai Kft.
- Gelencsér Gábor, üzleti elemző, Precognox Informatikai Kft.
- Páll Zoltán, senior MI szakértő, E.ON Ügyfélszolgálati Kft.