Cikk ajánló
15 évet töltöttem a felsőoktatásban (10 évet oktatóként!). Már akkor is láttam a poroszos modell hiányosságait. A BME Management Szakkollégium megalapításával alternatív tanulási módot alakítottunk ki az érdeklődő diákok számára. (Büszkeség: a szakkollégium azóta is ( 32 éve) működik sikeresen.)
Mióta tudásmenedzsmenttel foglalkozom még érzékenyebb vagyok ebben a kérdésben.
Régóta készülök arra, hogy papírra vessem a gondolataimat az oktatási modellünk elavultságával kapcsolatban, de eddig nem volt rá érkezésem. Most azonban találkoztam egy cikkel, ami Sugata Mitra TED-díjas oktatási szakértő nagyon hasonló gondolatait tálalja: https://divany.hu/szuloseg/2018/10/02/sugata-mitra-oktatas?fbclid=IwAR2NpNnnM0w9WGSIgTMVTaEjfzX3GYzLE7sijiPw6OgsG-kmetMX8Tu438c