Események betöltése

💻 online TM workshop – VII – Hatékony online csapatmunka a Teams-ben!

 

Hatékonyan távmunkában is!                                                                              

Hogyan segít a Teams a produktív online csapatmunka során?

A 6. workshopon a Microsoft Teams alkalmazás használatával ismerkedünk meg, többek között arra is kíváncsiak leszünk:

  • hogyan tudjuk a tudásmenedzsment folyamatokat támogatni a Teams által,
  • valamint hogyan működik maga a program,
  • hogyan segíti a csapatmunkát és a feladatkezelést. 

Az már kiderült a korábbi workshopokról, hogy jelenleg a remote munkavégzés, a konkrét teljesítés és a hatékony együttműködés az egyik legnagyobb kihívás a szervezetek életében. Gondolunk mindez alatt arra, hogyan dolgozzunk közös dokumentumokon, hogyan közöljük az aktuális és valós információkat, hogyan érünk el közös munkafelületeket..

A jelenlegi helyzet egyik legnagyobb tanulsága: távmunkában is tudunk hatékonyan dolgozni! De mégis hogyan? Számos online alkalmazás létezik, csak egy a sok közül a Teams, ám nekünk bevált, ezért szívesen megosztjuk a jó gyakorlatunkat. Korábban még csak “szemezgettünk” a lehetőséggel, most már kb. 4 hónapja használjuk ezt a kollaborációs felületet. Tény, a járvány helyzetbe hozott bennünket, és mennyi mindent tanultunk! Gyulay Tibor, hazai vezető TM szakértő fogja bemutatni a Teams-et. Készülünk további vállalati példával is, de ahogy már megszokhattátok, tudásközösségünkben kíváncsiak vagyunk egymás tapasztalataira, észrevételeire és tippjeire. 

Tarts velünk! Találkozzunk keddenként, 16 órakor!

Ne maradj le, vedd fel már most a naptáradba a következő alkalom időpontját! Várunk minden kedves régi és új érdeklődőt tudásközösségünk ingyenes, online tudásmenedzsment workshopjain.

Jelentkezz MOST ingyenesen!

 

Online TM workshop sorozat – ezek voltak az előzmények:                                      

A szervezeti folyamatok hatékonysága, eredményessége nagymértékben függ a tudásgazdálkodás színvonalától. Nehéz időkben, mint pl. megnövekedett fluktuáció, öregedő munkaerő távozása, ismétlődő hibák, krízis helyzet … ennek a jelentősége különösen megmutatkozik.

Közös gondolkodási folyamatunk keretében arra keressük a választ, hogy a koronavírus terjedése miatt kialakult helyzet milyen tudáskezelési problémákat hozott felszínre, milyen nehézségekkel kell megbirkózni a szervezetekben? Az is előfordulhat, hogy ez az állapot olyan lehetőségekre hívja fel a figyelmünket, amire eddig nem gondoltunk.

👥Tudásközösségünk tagjait egy olyan alkotó folyamatra invitáljuk, amiben összegyűjtjük a kezelendő kérdéseket (problémák, lehetőségek), súlyozzuk ezeket, és közösen igyekszünk megoldást találni rájuk.

Az első alkalom élőben 2020.03.31-én 16:00-kor kezdődött, majd hetente, keddenként ugyanebben az időpontban folytatjuk a közös gondolkodást, amíg a kritikus TM megoldásokig eljutunk. A jövőben pedig az összegyűjtött TM nehézségekre adunk választ. Érdekes, egyszerű és célzott 📌 TM tippekkel érkezünk, amelyek a szervezet sikerességét nagyban növelik és könnyen bevethető jó gyakorlatokkal vértezik fel a cégvezetőket, HR és folyamatfejlesztő szakembereket.

Hogy milyen volt az első online TM workshopunk, nézd meg Magad!

Az első workshopon több, mint 100 ötletet gyűjtöttünk össze! Rövid időn belül értékes eredményekre jutottunk együtt, amelyekről készítettünk Számotokra egy rövid összefoglalót. >>Tovább az eredményekhez!

A  második workshopon programon az onboarding folyamatot, a közvetlen tudásátadást és az online eszközökkel támogatott TM funkciókat dolgoztuk fel, >>az eredményeket ITT találod. A következőkben pedig ezeket fogjuk górcső alá venni és az összegyűjtött ötleteket további, best practice-kké alakítani.

A harmadik workshopon személyesebb oldalról közelítettük meg a közvetlen tudásátadás megoldásait. Saját tapasztalatainkat és módszertanokat osztottunk meg egymás között. >>Tovább az összefoglalóhoz!

negyedik workshopon a Slack-et néztük meg. Egy élő, vállalati példán keresztül ismerkedtünk meg a program működésével. >>Tovább az összefoglalóhoz!

Az ötödik workshopon a korszerű onboarding folyamatról gondolkodtunk közösen. >>Tovább az onboarding fejlesztési tippekhez!

Hogyan csináljuk?                                                                                                                     

💡A legjobb módszer, ha ebben az időszakban közösen ötletelünk arról, hogy milyen kihívások elé nézünk a megváltozott munkavégzés során a tudásmenedzsmentet illetően.

Tudtad? A szervezeti tudásra most még nagyobb szükség van mint bármikor! Hogyan tudjuk ezt gyarapítani, milyen eszközzel tudjuk feltárni az egyéni tudást és közös erőforrássá alakítani? Pl. egy brainstorming sok új lehetőséget nyit meg előttünk. A célszerű ötletelés folyamatával azonban sok szervezési feladat is jár, amire nem mindig jut idő és figyelem: a keletkezett tudásokat, az új ötleteket össze kell gyűjteni, rendszerezni kell őket, kategorizálni, értékelni, és továbbgondolni őket olyan ötletkoncepciókká, amelyek megoldási projektként indíthatóak el a szervezetben. Minderre van egy innovatív 📌TM tippünk: használj kollaborációs programokat mint pl. a Be-novative! Korábban már kipróbáltuk a szoftvert az egyik TM műhelyünkön, olvasd el a beszámolónkat. >>Tovább a Be-novative program élménybeszámolóhoz!

Hogyan tudsz csatlakozni az online workshophoz?                                                           

Az online workshop során a ZOOM platformot fogjuk használni a kommunikációra.

Ha már részt vettél a sorozat korábbi workshopján, akkor a meglévő ZOOM profiloddal tudsz csatlakozni ez alkalommal is. Az aktuális ZOOM meeting linkjét a regisztrált email címedre fogjuk küldeni.

Ha most szeretnél a sorozathoz csatlakozni, annak sincs akadálya:

💻 Online meeting: ZOOM alkalmazásban >> Tovább a ZOOM meetinghez! (Hamarosan érkezünk a csatlakozási linkkel.)

A workshop idején a ZOOM alkalmazást használjuk. Ez a groupware felület segít abban, hogy

  • egy platformon kommunikáljunk a workshop alatt,
  • a moderálás itt lesz nyomon követhető,
  • beszélgetésre és kérdésekre lesz lehetőség a résztvevők számának függvényében.

 

A kommunikációs felülethez való csatlakozás menete:

  1. 1. lépés: Regisztrálj itt az esemény űrlapján!
  2. 2. lépés: A regisztráltaknak emailen keresztül küldeni fogunk emlékeztetőt a meetingről. A csatlakozási linken 2020. 05.12. 16:00-kor lépj be a ZOOM felületére!

 

A járványügyi helyzetre való tekintettel folyamatosan fejlesztjük működésünket. Ez az online workshop számunkra is egy izgalmas és új kihívást jelent, a közös munka során megértéseket és aktív visszajelzéseteket előre is köszönjük!

*A regisztrációval elfogadod, hogy az eseményről felvételt készítünk, amelyet tanulás, illetve marketing célokra használunk fel. 

Miért éri meg csatlakozni az online workshopunkhoz?                                                    

#1  Online felületen érhető el, vagyis távmunkában is könnyen be tudsz csatlakozni!
#2 Közösen dolgozunk együtt a szervezeti teljesítményt kritikusan meghatározó probléma megoldásán!
#3 Nem lesz unalmas! Élményalapú, interaktív programot használunk az ötletelésre!
#4 A program szerint összegyűjtjük, rendszerezzük és súlyozzuk az ötleteinket: lesz mit “hazavinni”, lesz output a tudásmenedzsment megoldásokhoz!

 

Várunk Téged is szeretettel, gondolkodjunk közösen, szerezzünk inspiráló élményt együtt az online térben is!

Részletek

Dátum:
2020. május 12.
Időpont:
16:00 - 17:00
Részvételi díj:
INGYENES

Helyszín

ZOOM meeting
Honlap:
https://zoom.us/

Szervező

KM EXPERT
Telefonszám:
06209422559
E-mail cím:
gyulay.tibor@kmexpert.hu
Honlap:
www.kmexpert.hu

Jelentkezés módja

A programjainkon való részvétel regisztrációhoz kötött.

  • Ha ingyenes műhelyünk iránt érdeklődsz, úgy az alábbi űrlapon elég megadnod a kötelező mezőket. A regisztráció további kötelezettséggel nem jár.
  • Ha díjköteles programunkra regisztrálsz, kérlek add meg a számlázási adatokat. Ez esetben a jelentkezés menete az alábbiak szerint történik: A jelentkezést e-mailben igazoljuk vissza, és mellékelten küldünk egy díjbekérőt.
    Az összeg beérkezésével válik véglegessé a regisztráció, ami után kiállítunk egy előleg számlát (a végszámlát a képzés után küldjük meg). Amennyiben bármilyen kedvezményt szeretnél igénybe venni, ezt a jelentkezési űrlap “Megjegyzés” rovatában kell jelezni.

Regisztráció lezárva