Tanulási módszertanok az ITSH szolgáltató központjának példáján keresztül
#gamification #élményalapú #tanulás #tudásátadás
Miért fordulnak az emberek az ügyfélszolgálatokhoz, a call centerekhez? Hát mi másért, ha nem a tudásért! Innentől kezdve nem kérdés, hogy a válaszok megadása egy tudásmenedzsment feladat: egészen onnan, hogy egy probléma megfogalmazódik, majd kialakítjuk a megoldáshoz szükséges tudást, azon túl, hogy a munkatársakat képessé tesszük a tudás befogadására, átadására és ekképp a megfelelő információkkal látjuk el az ügyfelet.
De vajon hogyan történik pontosabban a tudásigény kielégítése ebben a helyzetben? A június 16-ai online TM workshopon azzal foglalkozunk, hogy hogyan oldja meg az IT Services Hungary a tudásátadást az üzleti szolgáltató központjában? Gyulay Tibor, a KM EXPERT Kft. ügyvezetője, hazai vezető TM szakértő, és Karfner Judit az ITSH Global Head of Digital Learning Hub, fogják vezetni az tudásmenedzsment esettanulmányt a keddi alkalom során. Többek között szó esik a tanulási módokról, mint például a gamifikált megoldásokról, a szerepfókuszált -, az élményalapú -, valamint a digitális tanulásról is.
Találkozzunk keddenként, 16 órakor!
Ne maradj le, vedd fel már most a naptáradba a következő alkalom időpontját! Várunk minden kedves régi és új érdeklődőt tudásközösségünk ingyenes, online tudásmenedzsment workshopjain.
Jelentkezz MOST ingyenesen!
Online TM workshop sorozat – ezek voltak az előzmények:
⚡A szervezeti folyamatok hatékonysága, eredményessége nagymértékben függ a tudásgazdálkodás színvonalától. Nehéz időkben, mint pl. megnövekedett fluktuáció, öregedő munkaerő távozása, ismétlődő hibák, krízis helyzet … ennek a jelentősége különösen megmutatkozik.
Közös gondolkodási folyamatunk keretében arra keressük a választ, hogy a koronavírus terjedése miatt kialakult helyzet milyen tudáskezelési problémákat hozott felszínre, milyen nehézségekkel kell megbirkózni a szervezetekben? Az is előfordulhat, hogy ez az állapot olyan lehetőségekre hívja fel a figyelmünket, amire eddig nem gondoltunk.
👥Tudásközösségünk tagjait egy olyan alkotó folyamatra invitáljuk, amiben összegyűjtjük a kezelendő kérdéseket (problémák, lehetőségek), súlyozzuk ezeket, és közösen igyekszünk megoldást találni rájuk.
Az első alkalom élőben 2020.03.31-én 16:00-kor kezdődött, majd hetente, keddenként ugyanebben az időpontban folytatjuk a közös gondolkodást, amíg a kritikus TM megoldásokig eljutunk. A jövőben pedig az összegyűjtött TM nehézségekre adunk választ. Érdekes, egyszerű és célzott 📌 TM tippekkel érkezünk, amelyek a szervezet sikerességét nagyban növelik és könnyen bevethető jó gyakorlatokkal vértezik fel a cégvezetőket, HR és folyamatfejlesztő szakembereket.
Hogy milyen volt az első online TM workshopunk, nézd meg Magad!
Az első workshopon több, mint 100 ötletet gyűjtöttünk össze! Rövid időn belül értékes eredményekre jutottunk együtt, amelyekről készítettünk Számotokra egy rövid összefoglalót. >>Tovább az eredményekhez!
Hogyan csináljuk?
💡A legjobb módszer, ha ebben az időszakban közösen ötletelünk arról, hogy milyen kihívások elé nézünk a megváltozott munkavégzés során a tudásmenedzsmentet illetően.
Tudtad? A szervezeti tudásra most még nagyobb szükség van mint bármikor! Hogyan tudjuk ezt gyarapítani, milyen eszközzel tudjuk feltárni az egyéni tudást és közös erőforrássá alakítani? Pl. egy brainstorming sok új lehetőséget nyit meg előttünk. A célszerű ötletelés folyamatával azonban sok szervezési feladat is jár, amire nem mindig jut idő és figyelem: a keletkezett tudásokat, az új ötleteket össze kell gyűjteni, rendszerezni kell őket, kategorizálni, értékelni, és továbbgondolni őket olyan ötletkoncepciókká, amelyek megoldási projektként indíthatóak el a szervezetben. Minderre van egy innovatív 📌TM tippünk: használj kollaborációs programokat mint pl. a Be-novative! Korábban már kipróbáltuk a szoftvert az egyik TM műhelyünkön, olvasd el a beszámolónkat. >>Tovább a Be-novative program élménybeszámolóhoz!
Hogyan tudsz csatlakozni az online workshophoz?
Az online workshop során a ZOOM platformot fogjuk használni a kommunikációra.
Ha már részt vettél a sorozat korábbi workshopján, akkor a meglévő ZOOM profiloddal tudsz csatlakozni ez alkalommal is. Az aktuális ZOOM meeting linkjét a regisztrált email címedre fogjuk küldeni.
Ha most szeretnél a sorozathoz csatlakozni, annak sincs akadálya:
💻 Online meeting: ZOOM alkalmazásban
Csatlakozási link: https://us02web.zoom.us/j/82693266135
A workshop idején a ZOOM alkalmazást használjuk. Ez a groupware felület segít abban, hogy
- egy platformon kommunikáljunk a workshop alatt,
- a moderálás itt lesz nyomon követhető,
- beszélgetésre és kérdésekre lesz lehetőség a résztvevők számának függvényében.
A kommunikációs felülethez való csatlakozás menete:
- 1. lépés: Regisztrálj itt az esemény űrlapján!
- 2. lépés: A regisztráltaknak emailen keresztül küldeni fogunk emlékeztetőt a meetingről. A csatlakozási linken lépj be a ZOOM felületére!
A járványügyi helyzetre való tekintettel folyamatosan fejlesztjük működésünket. Ez az online workshop számunkra is egy izgalmas és új kihívást jelent, a közös munka során megértéseket és aktív visszajelzéseteket előre is köszönjük!
*A regisztrációval elfogadod, hogy az eseményről felvételt készítünk, amelyet tanulás, illetve marketing célokra használunk fel.
Miért éri meg csatlakozni az online workshopunkhoz?
| #1 |
Online felületen érhető el, vagyis távmunkában is könnyen be tudsz csatlakozni! |
| #2 |
Közösen dolgozunk együtt a szervezeti teljesítményt kritikusan meghatározó probléma megoldásán! |
| #3 |
Nem lesz unalmas! Élményalapú, gyakorlatorientált, interaktív programmal készülünk. |
| #4 |
A program szerint összegyűjtjük, rendszerezzük és súlyozzuk az ötleteinket: lesz mit “hazavinni”, lesz output a tudásmenedzsment megoldásokhoz! |
Várunk Téged is szeretettel, gondolkodjunk közösen és szerezzünk inspiráló élményt együtt az online térben is!