CKO ACADEMY

CKO ACADEMY
MAGYAR TUDÁSMENEDZSER AKADÉMIA

CKO ACADEMY
MAGYAR TUDÁSMENEDZSER AKADÉMIA

ISMERŐS HELYZETEK?

Megbeszéltük, hogy kéne csinálni, és mégsem tanultunk belőle semmit!

Megint eltelt 20 percem egy infó keresésével…

Valaki beszélt erről, de ki és mikor is? Na, mindegy…

Amióta ő elment, ezt senki nem tudja megcsinálni.

Nincs közös nyelvünk. Nem értem, miről van szó az értekezleteken.

“Ahhoz, hogy lépést tartsunk a versenytársainkkal, tanuló szervezetté kell válnunk!” – Olyan eszközöket, módszertanokat sajátíthatsz el a képzésen, amelyek a folyamatos tanulást erősítik, kimutathatóan költséghatékonyabb és eredményesebb munkavégzést eredményeznek.

“Stresszes a munkavégzés, mert rengeteg energiát és időt vesz el az, hogy megtudjam: mit kell tennem, ki tud segíteni, és hogyan kell jól (!) megoldani egy adott problémát.” – A napi munkavégzést is megkönnyíti, ami növeli a munkavállalók elégedettségét. A képzés keretében felmérjük a TM fájdalom pontokat, és konkrét akciótervet készítünk.

“Szükségünk van egymásra, mégse osztjuk meg egymással a tudásunkat.” – Válaszokat adunk az ellenálláskezelésre, gyakorlatokat végzünk motiváció és kultúrafejlesztés témákban. Mi magunk is tudásközösségként dolgozunk: bevált, jó gyakorlatokat osztunk meg egymással, hazai és nemzetközi példákat dolgozunk fel együtt.

EZ EGY PARADIGMAVÁLTÓ KÉPZÉSI PROGRAM

Egy képzésnek akkor van értelme, ha a program keretében megszerzett tudás hasznosul, ha az adott területen olyan érdemi változások következnek be, amelyek támogatják a szervezet stratégiai céljainak megvalósítását. 

Több, mint egy évtizede kezdtük el Magyarországon a tudásmenedzsment (TM vagy KM) szakma tudásának terjesztését. Tréningjeink, tematikus workshopjaink általában magas elégedettséget váltottak ki a részvevők körében, de csak nagyon kevés ügyfelünknél indult el komoly fejlesztés. Ebből azt a következtetést vontuk le, hogy alapjaiban meg kell megváltoztatnunk a tudásátadási koncepciónkat: átfogóbb, ugyanakkor mélyebb tudást kell adnunk a részvevőinknek, hogy rendelkezésükre álljanak azok a kompetenciák, amik segítségével magabiztosan kezdeményezhetnek és valósíthatnak meg fejlesztő programokat a tudásmenedzsment területén

A 2024. márciusban induló képzésünkhöz azoknak érdemes csatlakozni, akiknek komoly céljaik vannak a szervezeti tudástőke fejlesztésével, hatékonyabb kihasználásával.

Hazánkban egyedülálló fejlesztési programot hirdet a KM EXPERT azon cégek és szakemberek számára, akik a szervezet egyik legfontosabb erőforrásával, a tudással való gazdálkodást szeretnék magasabb szintre emelni. A nemzetközi és hazai gyakorlatban bevált módszereket, eljárásokat gyakorlatorientált formában, a legkorszerűbb tudásmegosztási technikák alkalmazásával adjuk át.

Célunk olyan CKO-k (Chief Knowledge Officer), azaz tudásmenedzserek képzése, akik érdemben tudják fejleszteni a szervezet tudásmenedzsment (TM) rendszerét és tudásmegosztó kultúráját.

Egyre többen ismerik fel, hogy a versenyképességben milyen meghatározó szerepe van a tudástőke minőségének és a tudásgazdálkodás színvonalának. Az azonban még önmagában nem elég, hogy a TM-et stratégiai tényezőként emlegetjük, ha nem történnek érdemi lépések a tudáskezelés fejlesztésére, a tudáskultúra változtatására. A vezetői szándék megvalósításához szükség van legalább egy elkötelezett és felkészült „bajnokra”, aki felismeri a lehetőségeket, kockázatokat, és kellő kompetenciával rendelkezik a változások elindításához és megvalósításához.

A CKO (Chief Knowledge Officer) vagy tudásmenedzser kulcsszerepet tölt be a szervezet értéktermelő folyamatainak hatékonyabbá tételében és a tanuló szervezetté válásban.

A TM az elmúlt évtizedekben szakmává vált. Ez a kompetencia nem hiányozhat a szervezet életéből!

PÁROS AJÁNLAT

A sikeres tanuló szervezeti átalakulásnak csak az egyik feltétele, hogy az operatív végrehajtásban legyen egy felkészült, elkötelezett „bajnoka” a kezdeményezésnek. Szükség van még mellé legalább egy vezetőre, aki támogatóként, szponzorként képviseli a változás ügyét. A legjobb koncepció is elbukik, ha nem kellően kompetens személy (csapat) áll az élére, vagy nem kapja meg a szükséges vezetői támogatást.

CKO ACADEMY programunk megfelelő felkészítést ad a tudásmenedzsereknek az operatív munkához, a Tanuló szervezet vezetése (https://kmexpert.hu/tanulo-szervezet-vezetese/) képzés pedig felkészíti a vezetőket a magas szintű támogatásra. Ketten együtt lehetnek igazán sikeresek! Érdemes élni a Páros ajánlatunkkal: amennyiben egy szervezettől mindkét ősszel induló programunkra jelentkezik 1-1 személy, külön kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból:

👥  EARLY BIRD páros ajánlat 2023.03.31-ig*
940 000 Ft + áfa  (1 130 000 Ft + áfa helyett) 2 főre

👥  Páros ajánlat 2024.04.30-ig*
1 080 000 Ft + áfa  (1 330 000 Ft + áfa helyett) 2 főre

* A kedvezmény utólag, a CKO Academy 03.14-ei regisztrációs határidejét követően is érvényesíthető. Ez esetben teljes mértékben a Tanuló szervezet vezetése képzés árából kerül levonásra.

.

   Képzési információk

Nyári szünettel együtt 7 hónap, 17 alkalommal, általában csütörtökönként, összesen kb. 80 órában
hibrid képzés: személyes és online blokkokkal (Budapest/MS Teams/ZOOM)
tanuló csoport: egyéni és csoportos (házi) feladatok
vizsga projekttel zárunk a részvevő által választott TM kihívásra fókuszálva
résztvevők: tapasztalt szakértőket, vezetőket várunk
létszámkorlát: max. 12 fő
szakmai mentorokkal, partnereinktől tanulhatsz
A képzés ára: 820.000 Ft + ÁFA
02.29-ig Early Bird kedvezményes áron: 720.000 Ft + ÁFA
Jelentkezési határidő: 2024.04.05

MIÉRT VÁLASZD A CKO ACADEMYT?

A ma elérhető legmagasabb oktatási színvonalat tudjuk biztosítani. A KM EXPERT egyedülálló piaci tapasztalatára és a 15 éve futó TM képzések, tematikus workshopok aktualizált anyagára épül a program.

A különböző speciális témákra (tudásközösségek, tudástérképezés, tudásbázis építés, tanuló szervezet, hálózatkutatás, ötletversenyek, kompetencia mátrix, gamification…) a szakma legjobb képviselőit vonjuk be.

A program tervezett óraszáma és átfutási ideje garantálja, hogy valóban átfogó, mély tudásra tegyenek szert a részvevők.

A programot a „tanuló szervezeti” koncepció elvei alapján folyamatosan fejlesztjük a csapat visszajelzései alapján.

Minden tartalomhoz igyekszünk a leginkább megfelelő képzési módszertant alkalmazni, ugyanakkor a „learning by doing” elv alapján, a használt tudás megosztási technikák átadása egyben a tananyag részét is képezi.

Olyan módszereket alkalmazunk pl. mint:

  • Gamifikált képzési keretrendszer
  • Tantermi blokkok, saját élményű gyakorlatokkal
  • Online workshopok, konzultációk
  • Esettanulmányok feldolgozása
  • „Konzerv” tananyagok (videók, narrált prezentációk…)

A képzési blokkok között házi feladatok segítségével biztosítjuk a tanultak rögzítését, mélyítését, illetve mielőbbi bevezetését a szervezetbe.

Nagy hangsúlyt helyezünk a részevők közötti tudáscserére, közös tapasztalat-feldolgozásra.

A képzés igyekszik teljes képet adni a TM szakterületéről. Az alapozó ismeretek elsajátítása után azonban már minden részvevő egyéni tanulási útra lép. Az egyéni érdeklődés, illetve a szervezeti szükségletek alapján mélyítheti tudását annak érdekében, hogy a megszerzett kompetenciáit a lehető legeredményesebben használhassa a szervezeti változtatások sikere érdekében. Lehetőség van a specializációra is, azaz hogy valamelyik részterületen a gyakorlati munkához szükséges készségeket is elsajátíthatod.

A program sikeres elvégzését felnőttképzési tanúsítvánnyal és általunk kiállított emléklappal ismerjük el, amit komoly követelményekhez kötünk. A képzésben történő aktív részvétel mellett egy TM fejlesztési projekt sikeres megvalósítására van szükség a „végzettség” megszerzéséhez.

A megszerzett kompetenciákkal egy olyan szakma képviselőjévé válhatsz, ami a jövőben egyre inkább fel fog értékelődni.

GARANCIÁT VÁLLALUNK!
Ha az első csoportos találkozó végén úgy érzed, mégsem ez a képzés fogja nyújtani számodra a megoldást, úgy elállhatsz a képzés teljesítésétől. Ha bármely okból szeretnéd megszakítani ezen a ponton az Akadémia teljesítését, képzési díjad 100%-át visszatérítjük. Nincs kockázat, bátran vágj bele!

KIT ÉRDEMES BEISKOLÁZNI
A CKO ACADEMY-RE?

Az ideális részvevő:

  • jól ismeri a cégét, szervezete működését;
  • rendelkezik projektmenedzsment, esetleg vezetői tapasztalattal;
  • kellő bizalommal bír a menedzsment részéről, hogy a javasolt akciókat megvalósíthassa;
  • személyes ambícióval jön, hogy elmélyüljön a TM gyakorlati és módszertani ismereteiben.

Szponzor által támogatott projektmenedzser

A projektvezető (Akadémista) szervezi a TM projekt megvalósítását. A szponzor (céges munkatárs) az a személy, aki a projekt célkitűzéseiért, az erőforrások biztosításért és a működés meghatározásáért felelős. A mentor (külsős szakértő) nyomon követi a projektmunkát, szakértelmével segítséget nyújt a TM projekt megvalósításában.

  • vezető beosztásban lévő munkatárs, a projekt jellege szerint:
    • a projektet érintő szakterület vezetője (pl. IT, HR, Marketing…),
    • a cégvezető,
    • vagy az Akadémista közvetlen vezetője
  • kellő hatással bír a projekt megvalósításához szükséges erőforrások biztosításához (pl. budget, helység biztosítása, kollégák delegálása…)
  • személyesen elkötelezett a tudásalapú fejlesztés sikeres megvalósítása iránt
  • nyomon követés: az Akadémista felelőssége a folyamatos beszámolás és kapcsolattartás a projekt előrehaladásáról a szponzorral
  • vezetői támogatás: mérlegelve a projekt státuszát, támogatást nyújt annak sikeres megvalósításához
  • visszajelzés: a képzés végén részt vesz a nyílt konferencián, ahol megtartjuk a projekt bemutatókat

Az Akadémista projektjének megvalósításához találnia kell egy belső, céges szponzort. A szponzorok bevonása a képzés II. szakaszában történik (addig a szponzorokkal kapcsolatban nincs teendő). A szponzori szerepvállalásról a vezetőnek nyilatkoznia kell. A kitöltött és aláírt szponzori nyilatkozatokat a szabo.marton@kmexpert.hu címre várjuk.

MIT AD A CKO ACADEMY
A RÉSZVEVŐNEK ÉS A KÜLDŐ SZERVEZETNEK?

  • Képes lesz felismerni a TM lehetőségeket és -kockázatokat
  • Ki tudja dolgozni a szervezeti stratégiához illeszkedő TM koncepciót, akciótervet
  • Képes lesz a tervezett akciók megvalósítására, a változás menedzselésére
  • A tudáskultúra fejlesztésének elkötelezett bajnokává válik
  • Diagnózist készít a tudásgazdálkodás jelenlegi gyakorlatáról és a tudáskultúra állapotáról
  • Quick win akciókat valósít meg, amik segítenek meggyőzni az érintetteket a TM erőfeszítések értelméről
  • „Vizsga feladata” keretében komoly fejlesztési projektet valósít meg a szervezet számára fontos területen
  • a képzés után is folyamatosan bővítheti ismereteit a tudásmenedzsment területén (lifelong learning)
  • kérdéseivel és ötleteivel egy támogató szakmai közösséghez fordulhat
  • Konzultációkkal segítünk felállítani egy TM akciótervet a helyzetfelmérés alapján
  • Az akcióterv határozza meg azt specializált TM területet, amelyre az Akadémista projektje épül
  • Az adott specializációhoz passzoló szakérő, mentor fogja segíteni a projektmunkát

“Ez valóban egy paradigmaváltó képzés!”
– Judit, a CKO ACADEMY hallgatója

KÉPZÉSI TEMATIKA

5

Az első alkalmak során fő célunk, hogy megismertessük a tudásmenedzsment és a learning organization fogalomkörét, ezzel közös megértést nyerjünk a féléves munkához. A következőkben a TM stratégiák mentén ismerkedünk meg nemzetközi és hazai esettanulmányokkal, módszertanokkal, eszközökkel és jó gyakorlatokkal.

– folyamatelemzés és -fejlesztés
– minőségbiztosítás (EFQM)
– tudások begyűjtése
– tartalomfejlesztés
– tudásbázisok

– TM kockázatok kezelése
– tudásmentés módszertanai
– tudástérképezés
– hálózatkutatás, kulcsemberek

– szervezeti tanulás
– tudáskultúra fejlesztése
– szervezeti memória
– TM szerepkörök
– közvetlen tudáscsere fórumai

6

– TM stratégia és implementáció
– akciók mérése, mutatószámok
– TM érettségi modellek
– szervezeti helyzetfelmérés (diagnózis) módszertanai

– célmeghatározás
– módszertani illesztés
– diagnózis terv véglegesítése

– 3 hetes egyéni munka státusz jelentésekkel
– adatok begyűjtése
– adatok összegzése és értelmezése

– diagnózis eredmények bemutatása
– TM fókusz területek azonosítása
– fejlesztési projekt és akciók előkészítése
– szponzor bevonása
– mentorválasztás

7

– projektmenedzsment alapok
– változáskezelés
– ösztönzés és közösségfejlesztés
– akciótervek véglegesítése

– egyéni munka, a projekt megvalósítása
– specifikus tudásbővítés
– csoportos státusz meetingek

– nyílt konferencia, ahova az Akadémistákon túl a szponzorok és a további érdeklődők is becsatlakozhatnak
– projekt bemutatók
– értékelés, tanúsítványok átadása

‘Minta tanterv’

SZAKMAI PARTNEREINK

Bővebb információért kattints a képre!

Regisztráció menete

  1. Minden résztvevőtől (egy vállalattól több kolléga jelentkezésekor is) külön regisztrációt, azaz a kitöltött és aláírt jelentkezési lap benyújtását várjuk.
  2. A jelentkezést e-mailben igazoljuk vissza, és mellékelten küldünk egy díjbekérőt.
  3. Az összeg beérkezésével válik véglegessé a regisztráció, miután kiállítunk egy előleg számlát (a végszámlát a képzés után küldjük meg).
  4. A képzést megelőző napokban további tájékoztatást adunk, és megküldjük a felnőttképzési adatbekérő űrlapot.

A jelentkezés megerősítéséhez a kitöltött ’Jelentkezési lap’ elküldése szükséges. Regisztrációjával az Akadémista elfogadja az ÁSZF és az adatvédelmi tájékoztatóban található elveinket. E szerint a regisztráltak bekerülnek a hírlevél rendszerünkbe, hogy a képzéssel és további tudásmenedzsmenttel kapcsolatos hírekről tájékoztassuk őket. A program szervezésében a változtatás jogát fenntartjuk a csoport közös megállapodásai szerint.

Felnőttképző nyilvántartásba vételi száma: B/2020/004307

JELENTKEZÉS

‘CKO Academy’ képzésre hivatalos jelentkezés az alábbi linken elérhető űrlap kitöltésével és beküldésével nyújtható be. Az érdeklődőket és a jelentkezéseket az alábbi elérhetőségeken fogadjuk.

>Letöltöm a jelentkezési lapot!

KAPCSOLAT

Gyulay Tibor
CKO Academy – Szakmai vezető

+36 20 942 2559
gyulay.tibor@kmexpert.hu

Gyulay Tibor
Tudásmenedzsment szakértő - KM Expert Kft.

“Több, mint 20 éve foglalkozom a tudásmenedzsmenttel. A téma hazai „evangelistájaként” igyekszem meghonosítani a nemzetközileg is bevált TM módszertanokat, eljárásokat. Fő célom, hogy segítsem ügyfeleimet, partnereimet a tudatosabb, hatékonyabb tudásgazdálkodás fejlesztésében. Meggyőződésem, hogy a tudás a szervezetek legfontosabb erőforrása, de csak úgy szolgálja eredményesen a szervezeti célok elérését, ha megfelelő módon bánunk vele.”

Gyulay Tibor – Ügyvezető partner, vezető tudásmenedzsment szakértő
email: gyulay.tibor@kmexpert.hu
mobil: +36 20 942 2559

Pásztory Zoltán
Nemzetközi tudásmenedzsment szakértő

Pásztory Zoltán partnerünk, egyéni vállalkozó: kiterjedt szakértői kapcsolatokkal és partnerekkel többek között a nukleáris, humán erőforrás, tudásmenedzsment, minőségügy területén.

Az elmúlt években több kínai projekten dolgozott, mint a CNNP (China National Nuclear Power Co. Ltd – a kínai atomerőművek üzemeltetője) partnere a tudásmenedzsment alapjainak lerakásában a CNNP atomerőműveiben workshopok szervezésén keresztül.  Pásztory Zoltán több, mint 20 éve elkötelezett híve és szakértője a tudásmenedzsmentnek: közel nyolc évig dolgozott a Nemzetközi Atomenergia Ügynökségnél es vezette a Nukleáris Tudásmenedzsment csoportot. Számos NAü tudásmenedzsment kiadvány szerkesztője és bedolgozó szakértője.

Pásztory Zoltán 2017 óta az Egyesült Arab Emirátusok Nukleáris Hatóságának (Federal Authority for Nuclear Regulation – FANR) Tudásmenedzsment Osztályán dolgozik es fő feladata jelenleg a kritikus tudás felmérése/elemzése, valamint a tudásátadás projektjeinek kidolgozása. Hatóságuk 2020-ban minősítve lett a British Standard Institute által az ISO 30401:2015 alapján.

Prof. dr. habil Bencsik Andrea
Egyetemi tanár (Pannon Egyetem, Selye János Egyetem)

Prof. dr. habil Bencsik Andrea vagyok. A veszprémi Pannon Egyetem és a szlovákiai Selye János Egyetem egyetemi tanára. Több, mint 15 éve foglalkozom a tudásmenedzsment témakörével, számos hazai és nemzetközi kutatást vezettem (vagy vettem részt benne), a tudásmenedzsment elméleti és vállalati gyakorlatának és kapcsolatrendszerének feltérképezésében.

Az egyetemen a doktori programban angol és magyar nyelven tanítom a tudásmenedzsment tárgyat (16 végzett PhD hallgatóm munkája kapcsolódik a tudásmenedzsment témakörhöz) és számos nemzetközi konferencián tartottam előadást a témában. Mivel vallom, hogy a tudásmenedzsment akkor működik jól egy szervezet életében, ha annak a szervezeti kulturális feltételei adottak, a programban a tanulószervezeti háttér megteremtésének szükségességét fogom megvilágítani.

Baranyi Béla
Tanácsadó partner, lean szakértő

Baranyi Béla gépészmérnök-matematikus mérnök, egyéni vállalkozó partnerünk. Kiterjedt vezetői tapasztalatokkal rendelkezik vezetői és folyamatmenedzsment tanácsadás, valamint tudásmenedzsment területén. Béla közel 30 éve elkötelezett híve és szakértője a lean módszertannak: tizennyolc évig dolgozott a DÉMÁSZ kötelekében különféle vezetői pozíciókban. 2013 óta a Kvalikon és az NTT DATA Business Solutions (korábbi nevén itelligence) tanácsadó partnereként fejleszti vállalatok folyamatait, csak ebben az időszakban több mint 20 referenciát szerzett.

Kőrösi Zoltán
Tanácsadó, üzleti coach

Kőrösi Zoltán mérnök, húsz évnyi vezetői gyakorlattal a tarsolyában, amit termelési területen szerzett. Több mint 10 éve szervezetfejlesztőként gyűjt és oszt meg különféle tapasztalatokat technikai és humán szempontok felől is közelítve: dolgozott egyfelől hatékonyságfejlesztési projektekben, vezetett lean tréningeket, másrészt szervezeti kultúrák felmérésében, vezetői készségfejlesztésben, üzleti coach-ként és fluktuációkezelésben is tapasztalt. Amikor nem szervezetfejlesztésen dolgozik, imád olvasni, nyelvtudását gyakorolni és filmeket, sorozatokat nézni.

Siklósi István
Információ architect (Z-BOOK)

Siklósi István és Kalló Bernát önálló vállalkozók. Tudástérképezéssel foglalkozunk. A 4D Soft Kft és az EU támogatásával a z-book című nemzetközi K+F+I projektben kísérletezünk az információábrázolás új útjaival. Célunk a komplex ismeretek megértésének, tanulhatóságának és kereshetőségének hatékonyabbá tétele. Többdimenziós, jól strukturált ábrázolásmódjaink használata a vállalati dokumentumokban, a tudás- és projektmenedzsmentben, vagy akár a vállalati alkalmazásokban, dashboardokban hatékonyabbá teszi az információk átadását és áttekintését.

Kalló Bernát
(Z-BOOK)

Siklósi István és Kalló Bernát önálló vállalkozók. Tudástérképezéssel foglalkozunk. A 4D Soft Kft és az EU támogatásával a z-book című nemzetközi K+F+I projektben kísérletezünk az információábrázolás új útjaival. Célunk a komplex ismeretek megértésének, tanulhatóságának és kereshetőségének hatékonyabbá tétele. Többdimenziós, jól strukturált ábrázolásmódjaink használata a vállalati dokumentumokban, a tudás- és projektmenedzsmentben, vagy akár a vállalati alkalmazásokban, dashboardokban hatékonyabbá teszi az információk átadását és áttekintését.

Gáspár Attila
Tanácsadó (META-INF Kft.)

Gáspár Attila pályája kezdetétől szerteágazó tapasztalatra tett szert egy több ezer ügyfelet kiszolgáló ügyfélszolgálat vezetőjeként, több különböző iparágban betöltött projektvezetői szerepkörben, valamint egy oktatáskutatási program tudásmenedzsment témavezető kutatójaként. Néhány évvel később ezek az igen különböző tapasztalatok egy ponton összeértek, amikor az Atlassian termékpaletta hatékonyságnövelő erejét kihasználva a META-INF Kft. színeiben tanácsadással és oktatással kezdett el foglalkozni.

 

A META-INF Kft. 2007 óta Atlassian Partner, mostanra már a világon elérhető legmagasabb, Platinum Solution Partner Enterprise minősítéssel rendelkezik. Cégünk kizárólagosan Atlassian szoftver specialista. Gold Atlassian Marketplace Partnerként 7 add-onunkat több, mint 5000 cég 5 millió felhasználója használja napi szinten. Ezek garantálják, hogy Atlassian bevezetésben, oktatásban, tanácsadásban a régióban elérhető legjobb megoldást kapd, ha őket választod.

Medvey Tamás
Atlassian tanácsadó (META-INF Kft.)

Medvey Tamás minisztériumi háttérintézményben tevékenykedett, mint tanácsadó és informatikus, alapvetően online rendszerek bevezetése és kezelése témakörben EU és hazai támogató projektek kapcsán. A META-INF csapatához 2019-ben csatlakozott, mint tanácsadó, azóta több sikeres projektben vett részt, kis-, közép és nagyvállalatoknál, mind szerver, mind felhő alapú megoldásokkal.

 

 

A META-INF Kft. 2007 óta Atlassian Partner, mostanra már a világon elérhető legmagasabb, Platinum Solution Partner Enterprise minősítéssel rendelkezik. Cégünk kizárólagosan Atlassian szoftver specialista. Gold Atlassian Marketplace Partnerként 7 add-onunkat több, mint 5000 cég 5 millió felhasználója használja napi szinten. Ezek garantálják, hogy Atlassian bevezetésben, oktatásban, tanácsadásban a régióban elérhető legjobb megoldást kapd, ha őket választod.