Egy olyan témát választottunk májusi műhelyünkre, ami nem csak a tudásmenedzsment, hanem a jövőnk számos dimenziója szempontjából meghatározó lesz. De talán már most is az.
Pesti István
1989-től foglalkozik a témával (neurális hálózatok képfelismerésre). Utóbbi pár évben az AI achitektúra és XAI rendszerek izgatják.
Németh Grgely:
“A mi AI megoldásunkon már 3-4 éve dolgozunk. Az Analogy cégben fogjuk össze a két ötletet, amelyeket a piacra már bevezettünk és próbálgatjuk szárnyainkat. https://www.analogy.co/
Az egyik termék a Groupmind, amely arra hivatott, hogy a szervezetekben létrejövő nagy mennyiségű dokumentációt feldolgozza és számunkra a legrelevánsabbakat megtalálja. Ehhez használ szövegelemzést, szövegfeldolgozást és egyéb AI eszközöket.
Jómagam mind alapító, befektető és stratégiai tanácsadó vettem részt a projektben, úgyhogy leginkább az üzleti helyzetről tudok mesélni, amire létrejött maga a termék. Dobos Attila a cég ügyvezetője pedig tud mesélni azon AI megoldásokról, amelyik mostanában foglalkoztatnak minket és ügyfeleinket.
Horváth Zoltán
Több, mint 30 éves tapasztalat a mesterséges intelligencia legkülönbözőbb területein. Öt éven keresztül volt ügyvezető alelnöke egy kaliforniai alapítású mesterséges intelligencia kutató-fejlesztő cégnek és 15 éve vezeti saját mesterséges intelligenciára fokuszáló cégét. Főbb projektek: GE-Tungsram: képfeldolgozáson alapuló ipari minőségbiztosítás; Boehringer Mannheim: képfeldolgozáson alapuló vizelet analizáló automata; Prody Parrot: a világ első animált intelligens asszisztense/Smitshonian Permanent Collection Award, 1999; Fluorobot: TBC baktérium felismerő robotmikroszkóp; WaterScope: képfeldolgozáson alapuló vízminőség ellenőrző rendszer; Perfect Chat: hibrid elvű, öntanuló chatbot.
Tudásmenedzsment/mesterséges intelligencia
A mesterséges intelligencia számos ponton tudja automatizálni vagy részben automatizálni a tudásmenedzsment tudás-akvizícióval, -feldolgozással és -megosztással kapcsolatos folyamatait. E tekintetben a természetes nyelvfeldolgozás és a gépi tanulás a leginkább alkalmazható technológiák a mesterséges intelligencián belül. Az erre a célra jelenleg azonnal alkalmazható saját eszköz az Öntanuló Hibrid Chat technológia, amely mind a tudás akvizícióban, mind a tudásmegosztásban egy rendkívül jól alkalmazható hatékonyságnövelő eszköz.
Az Öntanuló Hibrid Chat technológia
Ez egy olyan, online helpdesk funkciókat is ellátni képes ChatBot, amely a hagyományos chatbot funkciókon túl, képes az élő operátoroktól folyamatosan tanulni. Ez mind a tanulásban, mind a változásmenedzsmentben lehetővé teszi a költséges elő- vagy újra-tanítási folyamatok mellőzését. Az operátorok folyamatos jelenléte biztosítja a válaszok helyességét, míg a chatbot funkciók a költséghatékonyság növekedését. Mivel a chatbot rögtön az első pillanattól kezdve tippekkel segíti az operátorok munkáját, a költséghatékonyság növekedés azonnal jelentkezik. E költséghatékonyság növekedés a tanulással párhuzamosan folyamatosan nő, egészen a teljes automatizáltságig.
A létszám korlát miatt érdemes most jelentkezni az alábbi űrlap kitöltésével!

KM Expert Kft.,
2463 Tordas, Gárdonyi Géza utca 36.
© 2019 KM EXPERT - Webromedia .