Problémák az ügyfélkezelésben napjainkban
- Az ügyfélnek elvárásai vannak, amit meg kell ugranunk
- Mindig online és kapcsolt világ miatt gyors reagálásra van szükség
- Nehezen fenntartható folyamat
- Erőforrásigényes (emberi is)
Tudásmenedzsment problémák, napjainkban
- A felhasználók a legtöbbször nem bíznak benne
- Nehézkes és drága üzemeltetni
- Közösségeket nehezen szolgál ki
- Online nem elérhető
- Nincs optimalizálva
- Nincs rendszerezve
- A „tudás” sokszor több. különálló rendszerben van tárolva
Egy mai modern vállalat azzal vág a többiek elé, hogy a technológiát üzleti előnnyé változtatja. A Boston Consulting Group tanulmánya arra derített fényt, hogy a technológiában elöljárók messze túlteljesítik riválisaikat a piacon, kétszer akkora sebességgel teremtenek új munkahelyeket, mint más vállalatok, és évente 15%-kal gyorsabban növelik bevételeiket. [BCG – „A mezőny előtt” tanulmány, 2013. október.]
A legtöbb vezető át szeretne látni a káoszon, arra az információra fókuszálni, amelyre jelenlegi ügyfeleinek hatékonyabb kiszolgálása és újabb ügyfelek szerzése érdekében van szükség, és hogy képes legyen könnyen azonosítani az ilyen információt. Releváns formában szeretne kapcsolatot kialakítani ügyfeleivel, hogy gyorsabban nyerő pozícióba kerüljön és gyorsabban tudjon reagálni az igényekre és a problémákra.
Értékesítési és ügyfélszolgálati csapatok könnyebben szeretnének együttműködni, és bármikor, bárhonnan megtalálni és hozzáférni a szükséges adatokhoz, hogy ezáltal is hatékonyabban szolgálhassák ki az ügyfeleket
Hogyan tudjuk ezt az elvárást teljesíteni?
Teljes rálátás ügyfeleire
Az ügyféladatok alapján mélyebb, személyesebb interakciókat tud folytatni meglevő és reménybeli ügyfeleivel. Gyorsan találhatja meg és kombinálhatja a belső és külső források adatait, így sokkal részletesebb információkhoz juthat ügyfeleiről.
Egész csapatának mindig friss információkat biztosíthat az ügyfélinterakciókról – a vásárlásokról, szolgáltatásokról és a kommunikációs előzményekről.
A CRM rendszerben összegyűjtött adatok alapján kiderítheti, min dolgoznak épp ügyfelei, és igényeiket már azelőtt felismerheti, mielőtt Önhöz fordulnának.
A Microsoft Dynamics CRM Online segítségével jobb szolgáltatást nyújthat meglevő ügyfeleinek (és újakat is nyerhet), miközben teljes körű áttekintést kap előzményeikről és az életüket aktuálisan nehezítő kérdésekről. A CRM rendszerben összegyűjtött adatok alapján új módokon kommunikálhat és mélyebben átláthatja ügyfelei igényeit és elvárásait. Az Office 365 és a Microsoft Dynamics CRM Online kombinálásával olyan vállalati megoldást kaphat, amely segít vállalkozásának ügyfeleihez kapcsolódni. Olyan eszközöket adhat dolgozói kezébe, amelyekkel teljes rálátást kapnak már meglevő és jövőbeli ügyfeleikről is, ráadásul egy ismerős környezetben.
Tudásmenedzsment egy új módon
A rögzített tudás 65%-át a legtöbb cégnél még mindig a KM felelősök, menedzserek állítják elő. Ez időigényes, sokszor már publikáláskor idejét múlt és nem túl hatékony módszer. Szükség van egy új, közösségi, gyorsan adaptálódó rendszerre, mellyel hatékonyabban lehet kiszolgálni az egyre gyorsabban fejlődő és változó világot.